Ferentari  / Zeppelin & Goethe Institut [in derulare]

_g6i2277_lw

Extras din documentarea fotografica din cadrul proiectului in derulare ,,Bucuresti Sud” coordonat de revista Zeppelin si Goethe Institut Bucuresti:

Deci te duci la BMW-ul X5 negru dintre blocuri si vorbesti cu cei trei baieti luxosi indesati in el, ca i-ai vazut mai ca lumea asa, si pe ei ii intrebi primii daca poti sa faci poze la blocuri.

Baietii…stupoare, bine documentati, iti zic ca esti in spatiul public si nu este nici o problema nimic, dar absolut nici o problema. Ok, suntem prieteni, multumesc, pun (doar eu) aparatul la treaba.

Din toata multimea de locatari ma abordeaza Costel, ca cica imi arata gunoaiele sau alte prostii, interlopii ii striga din gip sa ma lase in pace sa-mi fac treaba, eu pana la urma fac o combinatie sa mergem impreuna prin bloc si sa n-am necazuri pe langa.

A mers ok, chiar daca mai volatil-imprevizibil, am lasat loc de buna ziua. Mi-a aratat unde sta, are frigider pe hol, in casa evident nu intri decat cu taxa, m-am rezumat la ,,in afara”.

Dincolo de picanteria accesului, nici acum nu mi-am revenit dupa dramele locului. In fine…

Despre tot cartierul chiar linistit ziua impreuna cu micile lui poezii, o sa fie mai pe larg la Bucuresti Sud / Zeppelin.

Ii multumesc special lui Gabriel Anton,  un fost student care mi-a facut un tur-prezentare maraton de o ora prin cartier.

_g6i2282_bw_lw

_g6i4945_lw_g6i4929_lw_bw

Leave a Reply

